​نشست مشورتی کارگروه انتخاب کارمندان بسیجی

تراز انقلاب اسلامی برگزار شد

هم‌زمان با نهم دی‌ماه روز تجلی میثاق ملت با ولایت نخستین نشست کارگروه مشورتی کمیته انتخاب کارمند تراز انقلاب اسلامی در بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات مرکز مقاومت بسیج بنیاد تشکیل شد. 
به گزارش « بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از برگزاری این نشست را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: بخشی از متن این بیانیه کارمندان دولت را به قرار گرفتن در تراز و ریل انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و اهداف دولت اسلامی ملزم کرده است.
وی افزود: بر همین اساس نخستین همایش انتخاب کارمند تراز انقلاب در مهرماه سال 1399 هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران و در دو سطح مدیران و کارمندان برگزار شد. در این همایش از 75 نفر از مدیران و کارمندان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران که همسو با اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و پایبند به اصول و ارزش‌های حاکم بر انقلاب و دفاع مقدس بودند تجلیل شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته توسط معاونت علمی و پژوهشی مرکز مقاومت بسیج بنیاد گفت: مطابق این نظرسنجی 92 درصد از پاسخگویان از برگزاری این همایش در بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح زیاد و خیلی زیادی رضایت داشته‌اند که نشان‌دهنده رضایت‌مندی خیلی بالای این همایش و موفقیت برگزارکنندگان و اهداف این همایش است.
خزایی از برگزاری منظم جلسات کارگروه انتخاب مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب اسلامی در هفته‌های آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی که در جلسات کارگروه احصاء خواهد شد مبنا و اساس انتخاب کارکنان و مدیران بسیجی بنیاد خواهد بود.
در ادامه این جلسه بهروز بزرگی معاون علمی و پژوهشی بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های این معاونت به نقطه نظرات همکاران و مدیران کل استان‌ها نسبت به معرفی اعضای کمیته انتخاب پرداخت و توضیحاتی را پیرامون برگزاری باکیفیت‌تر دومین همایش کارمند تراز انقلاب مطرح کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,